tiistai 1. syyskuuta 2009

10 days & few things

AFS soitti mulle kun olin Saksassa (ahhh, Hünfeld ja halpa alkoholi<3) että mulle on löytynyt perhe, mut ne on nyt lomalla pois kaupungista ja niille pitää tehä viel joku viimenen haastattelu enne ku mulle voi kertoo mitää (vaik kui yritin udella...) Oookkkei. Lupas ilmottaa nyt tän viikon alkupuolel lisää. Ja alunperin perhe on sitoutunu vaa puoleks vuodeks et hohhooiii joudun kuiteki vaihtaa perhettä aika varmast. En kyl haluis mut aika sama.

Sit vähän mun koulusta Portugalissa. Eli mulle pakollisia aineita on portugali, englanti tai ranska, filosofia, liikunta ja IT. Sen lisäks voin valita jonku linjan mitä on esimerkiks kielet&kirjallisuus, kuvataide, ekonomiset tieteen, humanistiset tieteet ja teknologiset tieteet. Kaikkii linjoja ei oo kaikissa kouluissa. Ite oon aatellu tota kielii ja kirjallisuutta, kuulostaa siedettävimmält. Kiva vaan jos opiskelen monii muitkin kielii ku portugalii, meen varmaan ihan sekasin. Koska mun portugalintaidot on olemattomat, huoh. No on täs viel aikaa yrittää pänttää.

Musta ei tunnu vieläkään et oon lähös mihinkään. Mun pitäis ostaa vaik mitä tavaroit viel ja miettii mitä otan mukaa mut oon tosi huono sellases. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti