sunnuntai 4. lokakuuta 2009

noniin eli tanaan tuli 3 viikkoo tas perhees ja ens viikonloppun tuleeki jo kuukaus taytee Portugalis! RAJUUU. nyt oon yksin koton koska oon ollu vaha flunssane, perhe lahti eile illal Troiaan ja tulee tanaa takas. perjantain menin TAAS leffaa, joka oli District 9 ja outo. mentiin Tanian kaa mut bongattii mun luokkalaine Maria ja sen kaveri sielt ni hengailtii sit niien kaa vahase. ja leffan jalkee mentii baarii jota saatii ettii Algesist varmaa joku tunti hahhah! jouduttii kysymaa neuvoo joltai epailyttavalt miehelta HAHHA. mut saatii kaljamme.

tanaan en oo tehny paljo mitaa, oon tehny pari pienta kavelyretkee ja paatyny 1. "ghettoon" (haha en mee sinne enaa toist kertaa!) 2. melkei pulujen hyokkayksen kohteeks. yritin myos kokata itelleni pastaa mut lopputulos oli aika kauhee... nail ei oikee ollu sopivii aineksii hihii.

mut kielta oon oppinu jo vaik mita! tai ei mee enaa sormi suuhu jos joku tulee jotai puhuu, ja perusjutut hoituu (esim. sanoo kerjalaismummelille et sori en voi auttaa sua). ja seha tas tarkeint on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti